Contabil Sef – Coada Cristi-Sorin

Atributii :

-organizeaza, coordoneaza si controleaza activitatea desfasurata în cadrul compartimentului financiar -contabil;

-verifica modul de intocmire a documentelor cu privire la plata salariilor (state de plata, liste de plata, centralizatoare, situatii recapitulative, etc.);

-verifica periodic(lunar) situatiile incadrarilor cu personal, concediile de odihna, concediile fără plata și concediile medicale ca urmare a incapacitate temporara de munca;

-verifica modul de intocmire și transmitere a situatiilor lunare privind: impozitul, CAS-ul, CASS-ul, somajul;

-asigura gestionarea în mod eficient a intregului patrimoniu al institutiei în conformitate cu dispozitiile legale în vigoare și normele sau reglementarile interne;

-asigura organizarea evidentei contabile în conformitate cu prevederile legislatiei în vigoare;

-participa la elaborarea bugetului de venitiri și cheltuieli;

-asigura și răspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor institutiei fata de bugetul statului, în conformitate cu dispozitiile legale în vigoare;

-efectueaza analiza financiar-contabila pe baza de bilant, pe care o prezinta directorului și Consiliului Judetean;

-asigura și răspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor institutiei fata de terti, în conformitate cu dispozitiile legale în vigoare;

-supravegheaza implementarea procedurilor contabile cu ajutorul sistemelor sau programelor informationale;

-păstrează documentele contabile, registrele de evidenta, rapoartele de necesitate,devizele de cheltuieli pe care le inainteaza spre arhivare conform procedurilor stabilite;

-asigura controlul asupra existenței și integritatii mijloacelor fixe, materialelor, etc.;

-intocmeste aprecieri asupra activitatii desfășurate de personalul din subordinesi face propuneri de stimulare materiala sau sanctionare a acestora;

-reprezintă institutia în cazurile incredintate prin delegare;

-răspunde de calitatea și legalitatea lucrarilor executate în cadrul compartimentului;

-asigura pregatirea profesională a salariatilor din subordine in conformitate cu tematica stabilită și propune măsuri pentru perfectionarea cunostintelor acestora;

-răspunde de respectarea programului de lucru și a disciplinei muncii în cadrul compartimentului pe care îl conduce;

-asigura indeplinirea oricaror altor sarcini prevazute de Legea contabilitatii, precum și de celelalte reglementari legale care se refera la domeniul financiar-contabil și economic.