Măsuri obligatorii cu privire la prevenția virusului COVID-19 la nivelul Serviciului Public Judetean de Paza si Ordine Arges, pe perioada starii de alerta
– Accesul și înregistrarea documentelor externe pe perioada starii de alerta se face doar la Registratura instituției, in locul special amenajat, in vederea prevenirii raspandirii infectarii cu COVID-19.
– În cazul persoanelor care se vor prezenta în continuare la sediul institutiei pe perioada aflarii in vigoare a starii de alerta, accesul acestora va fi permis exclusiv in locul special amenajat, de langa Registratura institutiei. Acestia se vor dezinfecta cu produsele puse la dispozitie si pot completa cereri sau orice fel de documente, care vor merge ulterior la registratura, urmand sa fie repartizate compartimentelor carora li se adreseaza.
– Asigurarea pentru toti angajații a măsurilor și mijloacelor de protecție, inclusiv mănuși și mască, după caz, dezinfectant;
– În paralel și în același scop, a evitării prezentării la sediul instituției a unui număr mare de persoane și a evitării interacțiunilor, încurajarea cetățenilor, salariatilor și a celorlalți beneficiari ai serviciilor Serviciului Public Judetean de Paza si Ordine Arges, de a transmite documentele online și de a se adresa instituției prin modalități care nu presupun contactul direct: telefonic la numarul afișat pe site, contul oficial de e-mail, etc.
– Suspendarea după caz, a activităților care nu au caracter urgent și imperios necesar, accesul vizitatorilor urmând a fi limitat strict pentru situații și cazuri urgente.
– Achiziționarea cantităților necesare și suficiente de dezinfectanți și folosirea lor prin:
– punerea la dispoziția angajaților și vizitatorilor la intrare in institutie si în locuri accesibile,
– dezinfectarea permanentă a suprafețelor de către responsabilul cu curatenia, în special a clanțelor de la uși, balustradelor, a pavimentelor, cu substanțe cloramina/alcool sanitar.
În conformitate cu art. 33, art. 50 și art. 51 din Decretul Preşedintelui României privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, pentru asigurarea securității în muncă și a sănătății angajaților și cetățenilor cu care aceștia intră în contact, precum și a continuității funcționării Serviciului Public Judetean de Paza si Ordine Arges, în contextul existenței riscului de îmbolnăvire cu COVID-19, vă rugăm să respectati următoarele măsuri:
- Serviciul Public Judetean de Paza si Ordine Arges recomandă cetatenilor să evite deplasarea la sediul instituției. Aceștia se pot adresa instituției telefonic sau pot transmite solicitările prin fax sau e-mail, la numarul, respectiv la adresa prezentata în tabel, sau prin modalitățile de contact indicate pe pagina de internet a instituției;
Telefon/fax | |
spjpo_ag@yahoo.com | 0348/430 949 |
- Comunicarea se va realiza la o adresă validă de e-mail, declarată în adresa de solicitare, pe care solicitantul să o verifice în mod frecvent, precum și telefonic la nr. de telefon declarat în cerere;
- Solicitarea, însoțită după caz de documentația completă (semnată și ștampilată de toți elaboratorii și verificată în condițiile legii), se va transmite în format electronic (scan), la adresa de email mentionata, urmând a fi repartizată catre compartimentul caruia se adreseaza.
- Cererea va fi imprimată și înregistrată fizic la Registratură, urmându-și circuitul stabilit prin procedurile interne ale instituției;
- Modalitatea de eliberare a actelor solicitate va fi comunicată solicitantului telefonic sau prin e-mail, în funcție de natura și formatul actului emis.
Nota: Masurile sunt valabile doar in cazul eventualitatii instituirii starii de alerta pe teritoriul Romaniei!